top of page

Warunki gwarancji

lapka duża.jpg

Producent udziela na zakupione wyroby medyczne gwarancji

na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakupu.

Gwarantem jest firma nosilapka.pl sp. z o. o.
ul. Dworcowa 73/7 86- 300 Grudziądz Polska.

Gwarancji podlegają wyłącznie uszkodzenia wynikające z wady materiałowej
lub produkcyjnej zgłoszone w czasie trwania gwarancji.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia powstałe na skutek samodzielnych przeróbek lub napraw, uszkodzenia związane z naturalnym zużyciem wyrobu, uszkodzenia z przyczyn nieprawidłowej konserwacji lub całkowitego jej zaniechania, uszkodzeń z przyczyn losowych oraz sił wyższych.

Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem oraz instrukcją obsługi lub stwierdzone przez Producenta zmiany techniczne wyrobu powodują utratę gwarancji. Producent również nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wystąpienie incydentów medycznych.

Producent ma prawo obciążyć reklamującego poniesionymi kosztami rozpatrzenia nieuzasadnionej reklamacji.

O wystąpieniu wady użytkownik jest zobowiązany do natychmiastowego przestania używania wyrobu i powiadomić gwaranta w formie pisemnej wysyłając zgłoszenie reklamacyjne opisujące wadę wraz z dokumentacją fotograficzną w terminie 7 dni od dnia jej wystąpienia. Powiadomienie

w terminie późniejszym lub w sposób nieprawidłowy zwalnia gwaranta

z odpowiedzialności. Zgłoszenia należy dokonać na adres biuro@nosilapka.pl.

Towar zgłaszany do reklamacji należy dostarczyć pod wskazany przez gwaranta adres zabezpieczając wyrób przed uszkodzeniem w trakcie transportu na własny koszt.

Produkt reklamowany musi spełniać podstawowe warunki higieny.

W przeciwnym razie reklamacja zostanie odrzucona.

Sposób odbioru reklamowanego wyrobu ustala się indywidualnie podczas postępowania reklamacyjnego.

Producent zobowiązuje się w terminie 21 dni roboczych od dnia dostawy towaru dokonać oględzin przedmiotu reklamacji oraz ocenić zasadność reklamacji. 

Niezwłocznie poinformuje reklamującego mailem o wyniku oględzin.

W ramach gwarancji reklamującemu przysługuje prawo do usunięcia wad ukrytych, niewidocznych podczas zakupu ale wykrytych podczas eksploatacji. W przypadku nie dającej się usunąć wady gwarant może zaproponować bonifikatę cenową lub wymianę towaru. Decyzja o sposobie usunięcia wady należy do Producenta.

Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy w przypadku, gdy naprawa nie zostanie wykonana we wskazanym

przed Producenta terminie oraz gdy po dwukrotnej naprawie uszkodzenia

nadal występują usuwane wcześniej wady.

Przy wymianie elementów wyrobu termin gwarancji biegnie od nowa

tylko dla wymienionego elementu i wynosi 12 miesięcy od dnia

wysłania przedmiotu do reklamującego.

Wymieniony wadliwy towar lub wymieniona wadliwa część

stają się własnością Producenta.

Firma nosilapka.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania pośredników sprzedaży oraz nieprawidłowo dobrany wyrób medyczny.

W sprawach nieuregulowanych w warunkach reklamacji obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustaw pokrewnych. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Producenta.

O

powrotu do zdrowia

lapka duża.jpg
bottom of page