top of page

Warunki gwarancji

lapka duża.jpg

Producent udziela na zakupione wyroby medyczne gwarancji

na okres 12 miesiÄ™cy liczÄ…c od dnia zakupu.

Gwarantem jest firma nosilapka.pl sp. z o. o.
ul. Dworcowa 73/7 86- 300 GrudziÄ…dz Polska.

Gwarancji podlegają wyłącznie uszkodzenia wynikające z wady materiałowej
lub produkcyjnej zgłoszone w czasie trwania gwarancji.

Gwarancji nie podlegajÄ… uszkodzenia wynikajÄ…ce z nieprawidÅ‚owego użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia powstaÅ‚e na skutek samodzielnych przeróbek lub napraw, uszkodzenia zwiÄ…zane z naturalnym zużyciem wyrobu, uszkodzenia z przyczyn nieprawidÅ‚owej konserwacji lub caÅ‚kowitego jej zaniechania, uszkodzeÅ„ z przyczyn losowych oraz siÅ‚ wyższych.

Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem oraz instrukcjÄ… obsÅ‚ugi lub stwierdzone przez Producenta zmiany techniczne wyrobu powodujÄ… utratÄ™ gwarancji. Producent również nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za ewentualne wystÄ…pienie incydentów medycznych.

Producent ma prawo obciążyć reklamującego poniesionymi kosztami rozpatrzenia nieuzasadnionej reklamacji.

O wystąpieniu wady użytkownik jest zobowiązany do natychmiastowego przestania używania wyrobu i powiadomić gwaranta w formie pisemnej wysyłając zgłoszenie reklamacyjne opisujące wadę wraz z dokumentacją fotograficzną w terminie 7 dni od dnia jej wystąpienia. Powiadomienie

w terminie późniejszym lub w sposób nieprawidÅ‚owy zwalnia gwaranta

z odpowiedzialności. Zgłoszenia należy dokonać na adres biuro@nosilapka.pl.

Towar zgÅ‚aszany do reklamacji należy dostarczyć pod wskazany przez gwaranta adres zabezpieczajÄ…c wyrób przed uszkodzeniem w trakcie transportu na wÅ‚asny koszt.

Produkt reklamowany musi spełniać podstawowe warunki higieny.

W przeciwnym razie reklamacja zostanie odrzucona.

Sposób odbioru reklamowanego wyrobu ustala siÄ™ indywidualnie podczas postÄ™powania reklamacyjnego.

Producent zobowiÄ…zuje siÄ™ w terminie 21 dni roboczych od dnia dostawy towaru dokonać oglÄ™dzin przedmiotu reklamacji oraz ocenić zasadność reklamacji. 

Niezwłocznie poinformuje reklamującego mailem o wyniku oględzin.

W ramach gwarancji reklamującemu przysługuje prawo do usunięcia wad ukrytych, niewidocznych podczas zakupu ale wykrytych podczas eksploatacji. W przypadku nie dającej się usunąć wady gwarant może zaproponować bonifikatę cenową lub wymianę towaru. Decyzja o sposobie usunięcia wady należy do Producenta.

Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy w przypadku, gdy naprawa nie zostanie wykonana we wskazanym

przed Producenta terminie oraz gdy po dwukrotnej naprawie uszkodzenia

nadal występują usuwane wcześniej wady.

Przy wymianie elementów wyrobu termin gwarancji biegnie od nowa

tylko dla wymienionego elementu i wynosi 12 miesiÄ™cy od dnia

wysłania przedmiotu do reklamującego.

Wymieniony wadliwy towar lub wymieniona wadliwa część

stają się własnością Producenta.

Firma nosilapka.pl nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za dziaÅ‚ania poÅ›redników sprzedaży oraz nieprawidÅ‚owo dobrany wyrób medyczny.

W sprawach nieuregulowanych w warunkach reklamacji obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustaw pokrewnych. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Producenta.

O

powrotu do zdrowia

​

lapka duża.jpg
bottom of page